Mobiilimakselahendustega tegelev Fortumo teatas täna, et alustas koostööd maailma juhtiva elektroonikafirmaga Sony, kes hakkab Fortumo makseid kasutama Indias oma filmide ja sarjade voogedastuse keskkonnas Sony LIV maksete kogumiseks.
- Eesti ettevõte Fortumo ja maailma suurimaid elektroonikafirmasid Sony hakkasid koostööd tegema. Foto: Reuters/Scanpix
Sony LIV kasutajad saavad tasuliste videote ja filmide eest maksta oma mobiiliarve kaudu: summa võetakse maha kõnekaardi kontolt või lisatakse igakuisele mobiiliarvele. Erinevalt kaardimaksest ei pea mobiiliga maksmise puhul kasutaja registreerima endale eraldi kontot ega jagama detailseid isikuandmeid.Sony LIV asepresident Uday Sodhi ütles, et kasutajate võimalus maksta teenuste eest ilma pangakaardita muudab nende platvormi kättesaadavaks veel suuremale hulgale inimestele.„Valisime Fortumo oma partneriks, kuna neil on muljetavaldav koostöökogemus videoteenuste ettevõttetega Aasias,“ sõnas Sodhi.Fortumo ärijuht Gerri Kodres märkis, et Indias on pangakaart väga vähestel inimestel, samas kui nutitelefonide omanike arv kasvab kiirelt. „See loob olukorra, kus digitaalsete teenuste kasutajatel on küll ligipääs neile teenustele olemas, kuid võimalus nende eest maksta puudub. Fortumo lahendab selle probleemi, tehes maksed võimalikuks igale telefoniomanikule,“ lisas ta. Gfk analüüsi kohaselt on India 2015. aastal kõige kiiremini kasvav nutitelefonide turg maailmas. Samas on krediitkaart vaid 4% inimestest ja deebetkaart 22% inimestest.Fortumo teeb Aasias koostööd mitme juhtiva voogedastusteenuse pakkujaga, sealhulgas BoxTV, Ditto TV, Tensportsi ja Gaanaga. Hiljuti võtsid Fortumo makseplatvormi kasutusele mänguarendaja Rovio ja mobiilioperaator Idea, et koguda Indias makseid Rovio mängudest.Fortumo on mobiilimakselahendusi pakkuv Eesti ettevõte, kelle klientideks on muu hulgas Microsoft, Facebook, 21st Century Fox, WeChat, Alibaba, Gameloft ja Electronic Arts. Fortumo pakub tööd 70 inimesele Tallinnas, Tartus, San Franciscos, Pekingis, Delhis, Mumbais, Singapuris ja Londonis.
Seotud lood
Jaapani elektroonikagigandi Sony kasum kasvas aastaga kuus korda, seda tänu kulukärbetele nutiäris ja PlayStation 4 jätkuvale populaarsusele.
Mobiilimakselahendusi pakkuv ettevõte Fortumo teatas täna, et on alustanud koostööd muusika voogedastajaga Spotify.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.